8 Ocak 2008 Salı

# 2 Moskova ya Dair Notlar

Moskova ve kendimden notlarin 2.bolumundeyiz (Ilki kadar uzun olmayacaginin garantisini verebilirim)Tabiiki de geleneksel olarak Rus bayan arkadaslarimizdan basliyoruz.

# Rus kizlarina genelde ulkemizin insani tarafindan Natasa gozuyle bakliyor.(Kibarini yazdim)Eger ciktiginiz rus bir kizsa ve sizi sevmiyorsa vay halinize,ama eger ciktiginiz kiz size asiksa o zaman iddaaya girmeye hazirim dunyanin en sadik insanlarina haline geliyorlar.Ve iliskinin icin yapamayacaklari fedakarlik yok.(Ulke degistirme,din degistirme vs)

#Gecenlerde arkadaslar tuttular beni bir film studyosuna goturduler.Meslekleri bu oldugu icin calistiklari filmin birkac sahnesini cekerlerken bende misafir olarak izledim.Burayi okuyan arkadaslardan birkac tanesi firlamalik yapacaklar.FIlm rus filmi ya soracaklar - Abi konulu mu ? Evet konuluydu.Filmin basaktoru olan eleman bir ofise elinde cuvalla giriyor.Icerinde kendisini dunyalar seksisi,derin yirtmacli siyah dar bir elbise giymis bir afet bekliyor.Elemanin sevgilisiymis.(Lan o kiz sana bakar mi pezevenk diyorum icimden)Ama eleman cuvalin icindekileri bosaltmaya baslayinca bakmasinin nedeni ortaya cikiyor.Dolarlar masanin uzerine yigiliyor.(sanirim hepsi gercekti)Kiz hemen icgudusel olarak masanin uzerine oturup,elemani kendine dogru cekiyor ve sevismeye basliyorlar.Ben o sirada dalmisim ki,rejisorun KES! sesiyle kendime geldim.Sansima ayni sahne 7 kez tekrarlanmak zorunda kaldi,ilgincti

# Su an hava - 17 derece ve sacina jole surup disari cikan tek salak sanirim benim Moskovada

# Eski ortaokul ogretmenim travesti olmus,gecenlerde Lalelide gormusler

# Size ev arkadasimi tanitayim.Babasi Nijeryali,Annesi Rus,yani dogustan sanslilardan ten rengi olarak.Adam ayni John Carew.John Carew hizini silin,son vuruslardaki becerisini de silin,5-6 cm kisaltin,aha benim ev arkadasi.

# Hic dusundunuz mu acaba tribundeki fanatik gruplarda escinsellerde var mi ki? (Oraya geliriz ananizi ... derken veya Alayinizi s...cez derken hangi ruh hali iceriside oluyordur ki acaba? )

# Benim Jenyaya dun gece internetten sert bir mesaj attim,nasil icim rahatladi anlatamam.not:Jenya sende bana cevap atsana.

# Burada bizim Nargileye Kalyan adini vermisler,kil oluyorum.Kalyan asagi Kalyan yukari.

# Evlenip Balayına Gidiceğime, Bekar Kalıp Alayına Giderim!!! son zamanlardaki favori sozum

# Bu lanet bilgisayar yuzunden artik korluk derecesinde gormeye basladim.3 metreden sonraki hersey benim icin ayni gorunuyor.

# Moskovada sakin yolda basiniza birsey gelmesin,hapi yuttunuz demektir.Gecenlerde yasli bir adam merdivenlerden dustu metroda.Basi yere carpti ve kanlar icinde yerde yatiyor ve inanin Allahin kulu egilip yardim etmedi.Artik oldu mu kaldi mi bilmiyorum.

# Gozum gormuyor tamam da sanki diger butun organlar tam calisiyor.Son zamanlarda cigerimde isyan bayragini acti.Aniden ara sira yanma oluyor,sanirim yolun sonuna yaklasiyoruz.

# Benim ev arkadasiyla 10 gun once muhabbetine iddaaya girdik,kim daha cok kiz goturecek yaz basina kadar diye,hepsini kagida yazacaz.10 gun once basladik adam 4-1 onde.Haksiz rekabet budur iste ten farki.

# Benim eski kiz cok guzel fotograflar cektirmis eklemis internetteki sayfasina,altina birsuru yavsak mesaj atmis.Cok guzelsin,tanismayi cok isterdim seninle,vucuda bak falan filan diye.Agir kufrettim icimden.

#Su dunyaki en romantik insanlar erkekler kardesim.Aksini iddaa eden beri gelsin! Asik oldugumuz anda bir kiza aklimizdan kesinlikle onla seks yapmak gibi birsey gelmiyor.Direkt beynimiz belatindan kalbimize dogru kayiyor.Kizlar ise herzaman mantiklariyla hareket ediyorlar.

# Bugunluk bu kadar. Fin-End

Hiç yorum yok: