7 Ocak 2008 Pazartesi

Moskova Geceleri # 1

Buraya simdi kendimden ve moskovadan ilginc notlar yazacagim ( ilginc olanlar moskovadan tabii ki de)
Tabii ki de uzunca bir yazi olacagi icin okunsun istiyorum bu yuzden notlara moskova ve dogal olarak da Rus kizlariyla ilgili notlardan baslayacagim. (Boldladim burayi dikkat ceksin biraz)
2004 Mayis tan beri Moskovada yasiyorum,hala anlayamadigim seyler var burada.

# Rus kizlarinin ayna hastaligi gercekten klinik boyutta,nerede olduklari farketmiyor kesinlikle aynada makyajlarini kontrol ediyorlar (bar-disko-metro-restaurant-kafe vs.) Salak! Zaten guzelsin.
# Dunyanin en mesgul insanlari Rus kizlari! Lan bulusalim diyorum kiza bugun,yok benim bos zamanim cok az gelecek hafta cuma gunu saat 17.30 dan sonra bulusabiliriz diye bir cevap veriyor oha oluyorum!

# Yine ayni irkin kizlarinin etek altina sacma sapan kulotlu corap tercihlerine,acik yazlik ayakkabilarda bile kulotlu corap tercihlerine ILLET oluyorum.Bu konuda Turk kizlarini zevklerinden dolayi kutluyorum.Ne varsa bizim kizlarda var.

#Gecenlerde burada Moskovadan bir t-shirt aldim,uzerinde uzunca bir ingilizce yazi var,alirken dikkat etmedim,evde okumaya basladim,yazan kimse beginner seviyesinde yazmis,heryerde imla hatalari var,herifler ingilizceyi katletmisler. (Yalan soyluyorum! Ama itiraf etmesi zor t-shirtu Turkiyeden almistim)

#Yolda simdi geliyorum,lan dedim soyle basimdan gecenleri bende yazayim surada,kafamda siraliyorum neler yazagimi,ama simdi korktugum basima geldi,cogunu unuttum!#Eski kiz arkadasimi hala kopek gibi seviyorum! Ve unutamadim!#Bu aralar bir Pro Evoloution Soccer 2008 sevdasidir aldi gitti.Eve giriyorum,ev arkadasi zaten dunden razi,basliyoruz maclara,1-2-3 derken bir bakmis 10 tane mac yapmisiz.3-4 saat gecmis.Sonra butun gun sol basparmak mosmor geziyorum.(Gamepad sagolsun)

#Eve cekyat aldim sekil bir tane,artik orada yaiyorum,yeni ya! Ama usengecligimden acmiyorum cek yati,ben cekmeden yatiyorum,iki buklum sekilde.#Son zamanlarda hayatta beni heyecanlandirabilen 2 tane sey var;Birincisi eski kiz arkadasimi dusunmeye baslayinca,ikincisi futbol bahislerinin takibi sirasinda.

#Sac trasi olmam gerekiyor,az once gittim berbere,aksamustu 18.00 e randevu verdi,o saate kadar doluymus.18.00-18.30 arasi sizin zamaniniz dedi.Vay anasini her turlu oyle ya da boyle 30 dakikada benim isi bitirecek demek ki.Bu arada burada erkek berber yok,saclarinizi sadece bayanlar kesiyor.

#Kiz arkadasimi hala kopek gibi sevdigimi soylemis miydim?

#Bu yaziyi yazarken devamli yazdiklarimi mouse un sag tusuna basarak copyliyorum.Birsey falan olur bok yoluna gitmesin bu kadar yazi,vallaha bir daha kesinlikle tekrar yazmam,inanilmaz usengecim.

#Usengeclikten konu acilmisken belirtmeden gecemeyecegim,evimi temizlemem lazim ama nasil olsa yeniden kirlenecek mantigiyla yuzeysel temizlik yapiyorum,sahne arkasina gelen misafir bakmadiktan sonra problem yok.

#Moskova ne pahali memleket be kardesim,ayda 2000 $ kesinlikle yetmiyor,ay sonlarinda kufretmeye basliyorum,cok fazla yaptigim birsey de yok hani.

#Herseyin bir doyum noktasi oldugunu anliyorum artik.Her erkegin fantazisidir,guzel kadinlar,3 senelik Moskova yasamimdan artik guzel kadinlar siradan gelmeye basladi.Onceden pazartesi,sali,carsamba diye ad verdigimiz kiz gruplari yapip,doyumsuzlugumuzu giderirken,artik haftada bir kiz yeter de artar oldu.

#Buradaki gece hayati iddaa ediyorum dunyanin hicbiryerinde yok.Surada haftasonlari takildigimiz gece klubleri,diskolar buyuk hayat tecrubesi.Ileride erkek torun olursa anlatirim artik

.#Yas 26,CV imi 3-5 isyerine biraktim,sagolsunlar ilgilendiler.Hersey cok iyi gidiyor ama istedigim maasi sorduklarinda tikaniyoruz.2500 $ dan fazla teklif edemiyorlar.Bende su ana kadar ki tecrubelerimle tabii ki daha fazlasini istiyorum,insan kendine herzaman en yuksek degeri biziyor ne de olsa.

#Burada bizim facebook un ruscasi var,cok benzer bir site,gecenlerde benim eski sevgiliyi buldum. (Bulmusum! Desene adamlara aradim yarim saat sonra buldum diye!)Neyse baktim fotolarina falan benden sonra cektirdigi,cok mutlu gorunuyor,(uzerinde de benim hediye ettigim t-shirt)

#Bazen kafam atiyor,basliyorum plan yapmaya,ulan gidip Antalyaya orada mi yasasam.Sonra kendi kendime diyorum,otur oturdugun yerde,nasil olsa donup dolasip donecegin yer orasi.

#Alkolu Turkiyede daha cok tuketiyorum,burada daha ucuz ve daha cok ortam olmasina ragmen.Demek ki neymis,Turkiyede insanlar sosyal aktivite azligindan kendisini ickiye veriyor.

#Bu kadar yazi yazdim merak ediyorum acaba bu satira kadar hepsi okuyabilen var mi? Varsa ona kucuk bir hediye verecegim.

#En az Turkiyedeki kadar burada da telefon manyakligi var.Herkes en son cikan modelin pesinde,sanki bir bok var.Ben benim emektar 6600 i daha yeni degistirmek zorunda kaldim,artik 2-4-6 tuslari calismiyordu,Dua etmeye baslamistim,yeni aldigim telefon numaralarinda bu sayilar olmasin diye.En iyi telefon mesaj atabilen ve arama yapilabilen telefondur.

#Iki ustte verecegimi iddaa ettigim hediye var ya,aslina o yok.Yalan soyledim.Hadi okumaya devam.#Jenya seni hala kopek gibi seviyorum.(Eski kiz arkadasim oluyor)

#Burada futbol maclari konusunda inanilmaz sansliyim.3 tane Moskova takimi Avrupa kupalarinda oynuyor ve bircok Avrupanin buyuk takimi buraya geliyor.Ama ben gotumu kaldirip maclara gitmeye useniyorum.Hava soguk ya ondan.Onumde tv var nasil olsa diyorum.Buranin en buyuk stadi sadece bir metro istasyonu uzagimda olmasina ragmen hem de

.#Gecenlerde 19 yasinda bir kizla kisa bir sure takildik,kiz hemen sevgili moduna girdi,kendi kendine gelin guvey oluyor,artik mesajlarina cevap vermiyorum.#Evde dag gibi Dvd arsivi oldu,paso yeni cikan filmleri aliyorum,en son ne zaman evde film izledin diye sormayin,heralde yaz basiydi.

#Biliyorum artik bunaltici olmaya basladi yazilarimi okumak.Belki de en iyisi daha sonra devam etmek.

# Jenya bana yine mesaj atsana...

6 yorum:

Chasing Aces dedi ki...

baba yaziyi sonuna kadar okudum..ve sana soz verdigin hediyeyi verme firsati tanimaya karar verdim..biliyorum hala seviyorsun onu..ben 4 mayista moskvaya geliyorum 8 mayisda geri donecegim ve bir daha da moskovaya yolum dusmez..ben de bahsettigin su shane `haftanin gunlerini` tanimak istiyorum..surda 3-4 gunum var..bosuna zaman kaybetmeyeyim..kontakt numaralarini bana mail atarsan seni aramak isterim..biliyorum seviyorsun onu..

sami...anakaradan
e-mail: chasing.aces@hotmail.com

Adsız dedi ki...

kardes merhaba,
mayıs sonunda moskovaya fuar ıcın gıdıyorum...engın tecrublerınden faydalanmak isterım.
bu arada yazınıda sonuna kadar okudugumu soylemelıyım.orada yapmam ve yapmamam gereken seyler hakkında bana bılgıler verırsen sevınırım...
elbette bende herseneki rutın antalya tatışllerımde o guzellıklerle halvet olma sansı yakaladım ama onların coplugu farklı olsa gerek...
bana ne gıbı uyarılar yapabılırsın...bende rusca cok az ama ıngılızce var...asıl amacımız zaten fuar gezısı ama gıtmısken oralarda sıkıntı ıle karsılasmakta ıstemıyorum...
ıstersen burada yazabılırsın ıstersen greywolf604@hotmail.com dan bana yazarsan sevınırım...
kendıne ıyı bak.selamlar...

Adsız dedi ki...

Kardeş merhaba,
mayıs sonunda moskovaya fuara gidiyorum...
bu arada yazını sonuna kadar okuyanlardanım:)
benımde herseneki rutın antalya tatıllerımde bu guzellerden tatma fırsatım oldu...
bu 3-4 gunluk seyahatımde tavsıyelerıne ıhtıyacım var.moskovada ne tur zorluklarla karsılasabılırım,nelerı yapmamam konusunda benı uyarabılırsın...
bana yazabılırsen sevınırım...
greywolf604@hotmail.com
sımdıden tesekkurler..

All Class hotels dedi ki...

Moskova'ya gitmeden önce yapılması gerekenler
Sevgili arkadaşlar gideceğiniz ve göreceğiniz ender güzellikteki sanat ve tarihin buluştuğu yer Moskova
kendine munasır hoş bir yer. gidecek arkadaşlara 2 tavsiyem var bunlardan birincisi otel konusunda
sakın arkadaşlar otel rezervasyonu yapmayın yaptıysanızda iptal edin studyo tarzı 1+1 yada 2+1 biçiminde evler var günlüğü 45 usd başlıyor.
şehir merkezine olan yakınlığa göre fiyatları artmaktadır otele göre çok daha uyguna kalabilirsiniz.
diğer konu ise uçak bileti alma konusunda hep kafamız karışır. sebebi ise fiyatlar arasında çok fiyat farkları bulunmaktadır eger istanbulda yaşıyorsanız aksaray daki seyahat acentalarından Moskova ve hatta tüm eski doğu bloku ülkelerin
uçak biletini ucuza alabilirsiniz ve birde kesinlikle uçak biletini son haftaya bırakmayın mümkunse en az 1 öncesinden rezervasyon yapiın. istanbul dışındaki arkadaşlara da 2 web sitesi öneriyorum
1- http://www.packagetoursturkey.com
2- http://www.touroperatoristanbul.com
bu firmadan yuzde 10-15 indirimli uçak bileti bulabirsiniz.

saygılarımla

Unknown dedi ki...

arkadaslar ben su anda rusyadayım ve 1997 den beri eski sovyet ulkelerinde calisir ve seyahat ederim yardima ihtiyaci olanlar arasin super derecede rusca biliyorum moskovayi da iyi bilirim ayrica gece kusuyum ve birsey daha bayanlarda arayabilir onlar icin ayri guzellikte ve gizlilikte bildiyim yerler var. cilgin bir tatil gecirmek isteyen bay ve bayanlarin tel veya mail lerini bekliyorum 89260274501
mail:ferhatkissa@gmail.com

Ephesus dedi ki...

İlk yurt dışı deneyimi Moskova olacak arkadaşlara ufak bir kaç tavsiyeler..

Ben size 2 şey üzerinde duruyorum size belki saçma sapan geleçek biri tuvalet diğeri ise yemek konusunda...
Garip gelecek ama..

1- Tuvalet ciddi bir sorun arkadaşlar suprizlere açık olun. bu konuda bilgi almanızı tavsiye ederim.

2- Diğer konu ise yemek konusu. türk mutfağı kendine has lezzetin oldugu ve Moskova ile hiç alakasi olmayan bir tat o yüzden Moskova
gidecek olan arkadaşlar orda yemek konusunda sıkıntı çekebilirler. gideceginiz ülkeye gitmeden önce internetten turk resturantlari araştırırsaniz
sizin faydaniza ola ki gittiğiniz yerde türk resturanti bulamadiniz size tavsiyem italyan veya ispanyol resturantlari tavsiyye ediyorum..
domuz eti yemekten çekiniyorsaniz . gittiğiniz her yerde vejeteryanim demenizi tavsiye ediyorum. kazayla domuz eti yemenin önüne geçmiş
olursunuz.. size uçak bileti konusunda da http://www.privatetoursinistanbul.com bu adresi öneriyorum. ben bilet alirken internetten daha ucuza aldim..

herkese selamlar..