9 Ocak 2008 Çarşamba

# 3 Moskova Geceleri

# Dun arkadasin da kafasi bozuk,hadi diskoya gidelim orada icelim dedik.# Sizin neyinize bu kadar icmek a? Bilmiyor musunuz sabah ne olacak anasini satayim ?

# 1.5 sise votkayi guzelce red bull esliginde bitirdik,3 er tane birayi cila yaptik.2 ser tekila caktik,ondan sonrasinda zaten yekten devam ettik icmeye,ne ictigimi saymaya calissam yalan olur

.# Ciktik klubten,ikimizinde icinde seytanlik var,kafamiz guzel zaten,hadi masaj salonuna,atladik gittik,oturduk odaya karsimiza gecti 10 tane hatun en seksi ic camasirlariyla.Neyse sectik birer tanesini.

# Ben yuzustu yattim 1 saat guzelce bir masaj ( Dunyadaki tek masaj fakultesi burada moskovada bir universitede var ve kizlarin hepsi oradan diplomali,yani cinsel iliski kizlarla soz konusu degil)Sadece masaj esnasinda 2 tarafta ciplak oluyor,sadece siz degil

#Ciktik oradan kendimize gelmis sekilde eve vardik.# internete bir bakayim dedim.baktim mesaj gelmis,beni terkeden kizdan.5-10 gun once buna ters birseyler yazmistim,yumusak sekilde cevap vermis.sagolsun yine kalbimi yerinden oynatti.

# uyumusum sonra,kalktim agzimda damla su kalmamis,attim kendimi 5 litrelik damacananin icine.

# simdi de bahis yapiyorum sevgili arkadaslar.

# bugun carsamba akmaya devam ortamlara.

# nereye kadar bu hayat boyle gidecek? ...

Hiç yorum yok: